erikssontherese.blogg.se

Otursdag!

Publicerad 2013-09-20 17:24:00 i Allmänt

Min dag har inte varit nån toppen höjdare först tjafsar jag och en kompis och såklart blev vi ovänner.
sen skulle jag torka rent duschen på Scandic den som hade bott där inne eller sovit eller vad man ska kalla det för han/hon hade inte dragit åt kranen riktigt så när jag skulle torka rent så kom jag åt den kranen på nått sätt så helt plötsligt börja det spruta vatten hur som helst så vart jag genom blöt sen ramlade jag i duschen och slog min vänstra hand och fick ett blåmärke och en bula på armen har sjukt ont. Sen när jag skulle fara till en kompis så råka jag köra fel väg och då skulle jag vända på den där smala grusvägen och det gick ju som det gjorde råka backa ner i diket med bakhjulen på bilen så där satt jag fast ett bra tag innan en annan bil kom och hjälpte mej sen for jag vidare rätt väg till min kompis. Jag var hos henne ett tag sen for jag till Ica Kvantum och där skulle jag träffa Andreas sen for vi hem till mej och nu sitter vi i soffan och är trött jag är iallafall ur trött. Vet inte riktigt vad det blir i helgen få helt enkelt se vad som händer ha en bra fredagskväll alla! :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-09-20 17:30:12

haha illa :)<3

Postat av: älsklingsmoster ;)

Publicerad 2013-09-20 17:50:32

Kom ihåg å kolla med skolan/morsan om det ska antecknas ngt om att du gjorde dig illa, försäkring å pengar....

Svar: Okej ska kolla det på måndag med min lärare :)
Therese Eriksson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela