erikssontherese.blogg.se

Onsdag!

Publicerad 2013-09-18 20:30:00 i Allmänt

Hej, idag var jag på praktiken på scandic städat hotelrum från 08:15 till 14:00 riktigt jobbigt men roligt tycker jag.
for även ner till fjällrävens center vid lunch tid och köpte säsongskort på ståplats, köpte oxå två biljetter till tjejkvällen på hockyn på tisdag det ser jag fram i mot. när jag slutade idag for jag hem en snabbis och sen vidare till stan köpte ur snygga jeans riktigt nöjd sen köpte jag ur snygga höst skor. på tal om att köpa saker köpte väldens snyggaste jacka i går med, Nöjd tjej här, men vilket fall så följde jag mamma och pappa och handla idag med och nu sitter jag hemma och vänta på att andreas ska komma längtar saknar honom så mycket.
tack för mej hejdå! <3
 
bilder på sakerna kommer sen när jag orka ta kort 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela