erikssontherese.blogg.se

Godnatt!

Publicerad 2013-09-20 00:48:47 i Allmänt

Min dag har varit bra förutom att jag har haft så ont i magen men övrigt har det varit bra. Vid 16:00 for jag till Sara vi skulle äta hos henne och sen fara i väg på aloe vera party. Vi åt fylldapaprikor hur gott som helst. Det var faktisk intressant att sitta och lyssna när dom prata om olika produkter köpte även tre saker när jag får dom lägger jag upp en bild här så vill ni se vad jag har köpt håll koll på bloggen då. När jag kom hem kollade jag på hockeyn synd bara att vi förlorade men vi fick iallafall ett poäng bättre än inget alls. Det är bara att ta nya tag och kämpa vidare. Nu måste jag försöka sova sista dagen på Scandic imorgon sen blir det skola på måndag igen ska bli skönt. Godnatt alla! 😴 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela